środa, 14 listopada 2012

Warsztatowo

Wczoraj miałam przyjemność zdradzać tajemnice scrapbookingu na warsztatach dla mam z dziećmi.
Robiłyśmy małe zawieszki do prezentów - oczywiście bez stempli Agaterii i wiadomych papierów nie byłoby to możliwe :)
Serduszkowe bileciki były łatwe do wykonania nawet dla małych rączek - tutaj pokazuję Wam moje wzory, dzięki którym łatwo mogłam pokazać i wytłumaczyć małym bąblom i ich mamom co trzeba po kolei wykonać.
Wykorzystałam następujące stempelki:
Prezent z TEGO zestawu oraz Napisu z okrągłego stempla




A czy Wy samodzielnie przygotowujecie bileciki do prezentów? - polecam zabawę z dziećmi - moja córa zrobiła wczoraj 7 całkowicie różnych bilecików!!!


1 komentarz:

  1. Urocze bileciki! :) Stempelek prezencik wygląda świetnie, jakby był naszkicowany długopisem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...