środa, 21 września 2022

Maluszkowy layout

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Od kilku lat stylizowane sesje noworodków są bardzo popularne, i nic dziwnego - dzieci rosną błyskawicznie i na stworzenie takiej pamiątki ma się tylko kilka tygodni, co czyni te fotki jeszcze bardziej wyjątkowymi. Żałuję, że gdy moje dzieci były takie maleńkie, takich sesji się nie robiło, ale tym bardziej cieszę się, kiedy mam okazję zdjęcie takiej kruszynki oprawić :-) I oto właśnie jeden z takich layoutów:

For a couple of years newborn photoshoots have been immensely popular and no wonder they have - babies grow up so fast and we have just a couple of weeks to take such photos, which makes them even more precious. I regret that when my kids were born such photoshoots were rare, but it makes me so happy when I have a chance to scrapbook a photo of such a tiny human being :-) Here's one such layout I made:


Najpierw na papier tła naniosłam wzór gwiazdek z maski, a po wyschnięciu perłowej pasty na niektóre gwiazdki nakleiłam gwiazdki wycięte z metalicznego kartonu:

First, I applied the stars pattern using a stencil, and when the pearl paste was dry, I added gold metallic stars over some of the stars:


Tytuł ułożyłam z pojedynczych tekturowych literek, które embossowałam białym pudrem:

I arranged the title using single chipboard letters that I embossed with white ep:

Embossowany jest też tekturkowy balonik - niedawno użyłam go na kartce ślubnej i w chłopięcej ramce - a teraz równie świetnie sprawdza się w roli uroczej ozdoby dziecięcego layoutu :-))

I also embossed a chipboard balloon - I have recently used it in a wedding card and a boy shadow frame - and as you can see, it's perfect as a baby layout embellishment too :-))

Dodałam również ręcznie kolorowane motywy stemplowane:

I also added hand-coloured stamped images:


A oto produkty z naszego sklepu, które wykorzystałam:

Here's the list of Agateria products I used:


 

 


I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...