niedziela, 26 maja 2013

Witam serdecznie..

                                                           ..po dłuższej nieobecności :)
             Dziś w Polsce wielkie świętowanie z okazji Dnia Matki..mimo ,że nie przygotowałam
                         karteczki na ta właśnie okazje chciałabym teraz i w tym miejscu życzyć
                                 wszystkim świętującym Mamom wszystkiego najlepszego!

          U mnie wciąż na pierwszej linii karteczki z okazji przyjęcia sakramentu komunii ..

 
                                      Wykorzystany STEMPELEK rozdzieliłam tym razem
                                 i przykleiłam do ozdobnych rozetek w różnych miejscach..


     
                         do nietypowej karteczki nie mogło zabraknąć pudełeczka..


Pozdrawiam słonecznie,

                             


1 komentarz:

  1. Kartka piękna,dziękuję za życzenia,dzisia także zrobiłam taką kartkę moją pierwszą http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2013/05/taka-inna-kartka.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...