niedziela, 12 października 2014

Kartki świąteczne



Na pierwszej kartce znalazła się piękna choinka.



Wewnątrz kartki z choinką odbiłam cytat 'Jest taki dzień bardzo ciepły...' 
(do wnętrza kartki wkleiłam podwójnie złożoną kartkę na życzenia, na wierzchu odbiłam stempelek, a na drugiej kartce jest miejsce na wpisanie życzeń).



 Na kolejnej dzwoneczek z zestawu Zawieszki świąteczne mini i świąteczny napis 'Pokój na ziemi ludziom...'
Wewnątrz kartki odbiłam stempelek Radosnych Świąt (niestety zapomniałam zrobić zdjęcie wnętrza;)

              


Na trzeciej bombeczka z zestawu Bombki i napis Wesołych Świąt z zestwu napisów.

         


Ponownie stempel 'Pokój na ziemi ludziom...' tym razem wewnątrz kartki z bombką.


Tło na kartkach ładnie się mieni. Pochlapałam je farbą akrylową i od razu obsypałam brokatem (brokat przykleił się do farby).
Tekturki cieniowałam tuszem Vintage Photo Dirsress.

✿✿✿

Miłej niedzieli :)
Asia

6 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...