wtorek, 13 października 2015

Kolorowo i błyszcząco / Colorful and Shining

Za oknami zrobiło się ciemno, szaro i zimno, dlatego postanowiłam skleić coś kolorowego i błyszczącego. Powstała kartka, którą jutro moja namłodsza siostra wręczy swojej wychowawczyni. Akurat tak się miło składa, że potworkowa pani daaaawno temu i mnie uczyła, więc przyjemność z tworzenia była podwójna ;)

Behind windows is dark, grey and cold, so I had to create something colorful and shining. I prepared a card which my youngest sister is going to give her teacher:


 Tło kartki najpierw spryskałam mgiełkami - zieloną i różową, a następnie przez maskę nałożyłam zmieszane z turkusową mgiełką medium żelowe:

At first I sprayed the background by mists - green and pink, next I mixed turquoise mist with gel-medium and put it by the stencil:


Żeby nadać kwiatkom trochę charakteru, wysmarowałam je pastą strukturalną:

I put some modeling paste on flowers:


Użyłam / I used:


Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...