czwartek, 19 maja 2016

Easel card - zapraszam na kurs

Witajcie! Co powiecie na prosty kurs na "nietypową" kartkę (easel card)? Jeśli chcecie zobaczyć jak powstała moja kartka, serdecznie zapraszam na kurs i mam nadzieję, że ktoś się skusi na wykonanie takiej właśnie kartki.

Co potrzebujemy do wykonania kartki?
- papier (ja użyłam kolekcji Oh hello spring
- bazy na kartkę (u mnie 15x15cm, czyli po otwarciu 15x30cm)
- bazę wyciętą o wymiarze 15x15cm
- nożyczki, klej, taśma dwustronna
- no i oczywiście ulubione dodatki :)

To co, zaczynamy? 



Pracę rozpoczynam od wykonania bazy, ułatwiłam Wam to zadanie i przygotowałam małą ściągę/szablon:





Po rozłożeniu bazy mamy wymiary 15x30cm, jedną połowę zostawiam w spokoju, natomiast na drugiej zaznaczam dwa punkty, dzieląc połowę na prostokąty o wymiarach 8x15 i 7x15, w tych miejscach biguję swoją bazę:


 I możemy złożyć naszą bazę w ten sposób:


Kolejny krok, to naklejenie drugiej, wcześniej przygotowanej bazy (15x15), naklejam ją za pomocą dwustronnej taśmy klejącej:



I baza na kartkę gotowa:


Teraz całość oklejam wybranymi papierami, ja wybrałam oh hello spring 4/6


I czas na moją ulubioną i jednocześnie najbardziej czasochłonną pracę, czyli wybór dodatków i ułożenie kompozycji. Przy okazji, właśnie w tym momencie robi się na biurku największy bajzel :)


Postanowiłam, że kartka będzie z okazji ślubu, więc użyłam stempla "w dniu ślubu". Odbiłam go na białej kartce, a następnie wycięłam wykrojnikiem ramkę:


Mam taki banalny trik, żeby przy użyciu maszynki nic mi się nie przesunęło i było prosto (szczególnie jeśli chodzi o napisy), używam skrawka taśmy washi, przyklejając wykrojnik do papieru, teraz mam pewność, że nic mi się nie przesunie podczas wycinania:


Czas też na stempel z liściem (uwielbiam go!), odbijam go tuszem distress, tak aby mieć efekt niedokładnego odbicia, następnie odbity liść wycinam nożyczkami do precyzyjnego wycinania i liście gotowe: 

Układam kompozycję, używam całej masty kosteczek 3D, aby całości nadać przestrzeni i zaczynam przyklejanie wszystkich elementów:


Kartka gotowa :)





Użyłam:

http://www.agateria.pl/sklep/kwiaty/1453-lisc-lewy.html?search_query=lisc&results=8http://www.agateria.pl/sklep/hello-spring-/1696-oh-hello-spring-66-5902557870028.html

http://www.agateria.pl/sklep/hello-spring-/1697-oh-hello-spring-66-902557870073.html
http://www.agateria.pl/sklep/tla/1073-tlo-kratka.htmlhttp://www.agateria.pl/sklep/slubne/842-w-dniu-slubu.html?search_query=w+dniu+slubu&results=17

 Mam nadzieję, że kurs Wam się przyda :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...