sobota, 28 października 2017

Zimowy Tag

Hej :)
Mam dla Was dzisiaj inspirację z użyciem mediów i wycinanek Agaterii. Poczyniłam niewielki tag, którego bazą jest tekturka po ćwiekach ozdobnych - zawsze zbieram takie rzeczy :). Tekturkę pokryłam białym gesso i rozpoczęłam tworzenie tła i kompozycji.  
Punktem głównym pracy jest cudny ptaszek z paska kolekcji Magic Dreams, zatopiony w kompozycji z kwiatów, perłowych i brokatowych jagód zimowych oraz piór, również z kolekcji Magic Dreams



Całosć spoczywa na tle ze stempli i z maski nałożonej pastą modelującą. Potem rozpoczęłam chlapanie akwarelami w płynie. Pod kwiaty wsunęłam kawałek białej koronki. Całą kompozycję ozdobiłam różnymi dodatkami i niektóre z nich pokryłam pastą pozłotniczą w kolorze srebrnym. 



Na koniec całą pracę delikatnie spryskałam białym splashem, pstrykając nim delikatnie z dosyć twardego szczeciniastego pędzla - tutaj narzędziem był mój nieodzowny kciuk :). 

Kilka zbliżeń...



Pozdrawiam i życzę Wam miłego, kreatywnego weekendu :)!

Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...