wtorek, 21 listopada 2017

Kartka z marzeniami | Dream Big greeting card

Hej :)
Po doładowaniu baterii na Art in Town w ostatnią sobotę, z nową energią i nowymi zapasami, wzięłam się za radosne tworzenie.
Widzimy wszędzie prace, które pokazują, że już niecierpliwie czekamy na Boże Narodzenie, więc ja tak pod prąd dzisiaj :)
Kartka na każdą okazję, na cudnie delikatnych papierach Agaterii i ze stemplem z mojego ulubionego zestawu...

Hi :)
I am just after fantastic event, Warsaw Art in Town, with my "inner batteries" almost overloaded :). Everywhere we can see art works that show we wait for Christmas sooo impatiently and that's why O want to show you today universal project - a greeting card, made with beautiful and delicate Agateria's papers. 
And with a stamp from my favourite stamp set. 


Dla mnie najważniejsze jest to, na czym zaczynam tworzyć. Moja baza tutaj to piękna kolekcja Agaterii "Oh, Hello Spring!". Do tej kartki użyłam Hello Spring 6/6 i Hello Spring 5/6
It's very important what kind of base I start to work with. Here I used fantastic collection by Agateria Hello Spring 6/6 and Hello Spring 5/6



Stempel odbiłam czarnym tuszem Archival, natomiast napis pochodzi z zestawu stempli z angielskimi napisami.
The stamp I used comes from that english sentences collection, reflected with black ink



I jak Wam się podoba taka karteczka :)?
How do you like this simple card :)?

Pozdrawiam i do następnego razu!
Warm hugs and see you next time!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...