czwartek, 4 stycznia 2018

Dwa sposoby na użycie stempla Mandala / Two ways of using Mandala stamp



Witajcie :) 
Hello :) 

Na dziś przygotowałam dla Was post o stemplu Mandala. Bardzo lubię takie duże, wieloelementowe stemple, które można wykorzystać zarówno jako tło jak i punkt centralny. Raczej rzadko mi się zdarza żeby pozostawić stempel po prostu odciśnięty w jednym kolorze, kiedy widzę taką możliwość lubię kolorować, zmieniać formę, tworzyć tła i elementy dekoracyjne. Takie właśnie możliwości daje stempel Mandala. 
Przygotowałam krótki film na którym pokażę Wam jak zrobić dwie różne kartki przy użyciu tego samego stempla. Forma i układ kartek są identyczne, zmieniona jest natomiast kolorystyka, media których użyłam do kolorowania oraz jedna rzecz dodatkowo. Jak widzicie na zdjęciu poniżej, główna ozdoba mojej kartki jest trójwymiarowa. Dzięki zrobieniu kilku odbitek tego samego stempla, pokolorowaniu go i rozłożeniu na kilka części zyskałam fajne elementy, które można ze sobą połączyć, tworząc wystającą z tła dekorację. 
Na obydwu kartkach zrobiłam embossing na gorąco, na jednej złotym pudrem, na drugiej białym. Na zakończenie dodałam stemple z napisami Uśmiechnij się! oraz Kochanej Babci.



Today I'm sharing with you some ideas abut Mandala stamp. I really like large, multi - element stamps that can be used as a background or a focal point. It is rather rare for me to leave a stamp just stamped with some ink. If it is only possible I like coloring, change the form, create backgrounds and decorative elements. This is what the Mandala stamp gives you. I prepared a short tutorial video on which I will show you how to make two different cards using the same stamp. The form and layouts of the cards are identical but the colorsare different, the media I used are not the same and I did one more think. As you can see in the picture below the main decoration of my card is three - dimensional. Thanks to several images of the stamp I made , than coloured them and cut for pieces I was able to create a focal point which pop up from the background. On both cards I made heat embossing. At the end I added a stamps with sentences.
























Produkty, których użyłam: 



      


      

      


      



Miłego Dnia :)
Have a nice day!







1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...