piątek, 9 lutego 2018

Mediowa kartka z kwiatami z foamiranu.

Czasem mam wielką ochotę na wykonanie kartki zupełnie w innym stylu, takiej bardzo mediowej, właśnie kilka dni temu taką wykonałam i chciałam Wam pokazać.

Sometimes I think that I should make something different than usually, and this time I made it! I made card using mixed media techniques and I would like to show you it today.

Na papiery z kolekcji Oh Hello Spring (użyłam nr 2/6), nałożyłam pastę strukturalną przez maskę w kwiaty, następnie całość pochlapałam farbami akwarelowymi. Potem zaczęłam układać kompozycję. Dodałam tekturkę, oraz kwiaty, które wykonałam sama! Do wykonania kwiatów użyłam foamiranu, na którym odbiłam TEN stempel, następnie wycięłam kwiatki i pokryłam je farbami, woskiem i innymi preparatami. Jestem z tej kartki bardzo zadowolona, choć zupełnie do mnie nie pasuje :)

I choose papers from Oh Hello Spring collection (2/6), I putted on it some modeling paste using stencil with flowers. After it I add some watercolors and started to make composition with this chipboard. Also I add some flowers, which I made by myself! I make then using foamiran and this pretty stamps. I add some colors with watercolors. I really like this card, and I hope you like it too.









https://sklep.agateria.pl/pl/pasta-modelujaca/1366-pasta-modelujaca-125-ml-5902557861262.html?search_query=pasta&results=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...