piątek, 30 marca 2018

Kartka na Pierwszą Komunię Świętą z monstrancją / A card for First Holy Communion with a monstrance



Witajcie, z tej strony Karolina

Dziś chcę Wam pokazać kartkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej z monstrancją. 
Do zrobienia tej karteczki wykorzystałam śliczny papier z kolekcji Oh Hello Spring! . Użyłam też maski liście, którą zrobiłam embossing na białym papierze, żeby uzyskać dodatkowy ciekawy efekt na tle. Główna ozdoba mojego projektu to tekturka monstrancja. Zostawiłam tekturkę w jej naturalnym wyglądzie, ale wy jeśli macie ochotę możecie takie tekturki kolorować, czy embossować na gorąco dowolnym kolorem pudru.  


Hi, it's Karolina here

Today I want to show you a card for the First Holy Communion with a monstrance.
To make this card, I used the lovely paper from Oh Hello Spring collection! . I also used  the leaves stencil and  I made embossing on white paper to get an additional interesting effect on the background. The main decoration of my project is a monstrance chipboard. I left the cardboard in its natural look, but you can color it  or make heat embossing  with any color of embossing  powder.






Materiały: /  Supplies:

      


      


Miłego dnia!
Have a nice day!







2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...