środa, 19 września 2018

Imprezka Halloween | Halloween party

Hej Kochani :)
Już Was uraczyłam zimowym tematem w postaci Grudniownika w ramce, teraz czas by przypomnieć, iż pierwsze jest Halloween :)!
Z tej okazji przygotowałam dla Was zaproszenie z naszą cudną Matyldą - ona leci na miotle, widzicie?!

Hello Guys :)
I made a Christmas December Daily recently, so now it's time to remiond You all that Halloween is the first in our calendars :)!

According to this I created an invitation with our beautiful Matylda stamp - she flies, you see?!


Matyldę oraz listki pokolorowałam promarkerami
I coloured Matylda and leafs with promarkers





Dodałam też napis tekturkowy "Super zabawa" zamiast standardowego "Zaproszenie"
I also decided to add chipboard sentiment "Super fun" instead of regular "invitation"




Mam nadzieję, że się Wam podoba zaproszenie na Halloween Party :)
I hope you like it :)

Ściskam!
Hugs!


4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...