niedziela, 6 stycznia 2019

Wrzuć na luz... z embossingiem


Dzisiejsza moja praca powstała pod wpływem najnowszego liv'a Agaterii, którego tematem był embossing na gorąco. Techniką tą posługiwałam się do tej pory bardzo sporadycznie ale mam zamiar sięgać po nagrzewnicę znacznie częściej.
Zrobiłam kartkę w moim ulubionym formacie DL na bazie craftowej. Na wykorzystanych przeze mnie papierach wykonałam embossing przy pomocy stempli i złotego pudru do detali.

Today my job was created under the influence of the newest live Agaterii,
  whose theme was hot embossing. I used this technique so far very sporadically
but I intend to do it more often.
I made a card in my favorite DL format based on crafty color.  I made embossing with the help of stamps and golden powder for details.





Użyłam / I used



Pozdrawiam / Regards



5 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...