wtorek, 5 lutego 2019

Fuksjowe love, czyli robimy kartkę Walentynkową krok po kroku

Witajcie!

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, przygotowałam na dzisiaj prezentacje krok po kroku, jak przygotować Walentynkową kartkę w szalonych kolorach.

Hello!

As I promised in the previous post, I prepared step by step presentations on how to prepare a Valentine card in crazy colours.


Zacznijmy zatem od przygotowania bardzo prostego tła. Ja ostatnio oczarowana jestem techniką wykorzystującą mono druk na żelowej płytce. Daje to masę możliwości i radości z rezultatów a wszelkie maski, stemple czy wykrojniki doskonale nadadzą się do tworzenia różnych wzorów. W przygotowaniu tła wykorzystałam również dwie farby akrylowe. Aby stworzyć biały deseń na tle, do farby akrylowej dodałam kilka kropel wody.  

Let's start with the preparation of a very simple background. I am recently enchanted with a technique that uses mono printing on a gel plate. This technique gives a lot of possibilities and joy of results and all masks, punches and blanking dies are perfect for creating different patterns. In the preparation of the background, I also used two acrylic paints. To create a white pattern on the background, I added a few drops of water to the acrylic paint.




Następnie na wybrany stempel, w tym wypadku serce, nałożyłam drugą farbę o kontrastowym kolorze i odbiłam stempel na przygotowanej żelowej płytce. Następnie odbiłam całość na dociętym papierze i tak powstaje gotowy druk. 

Then I put on a second paint of a contrasting color on the selected stamp, in this case the heart, and stamped the stamp on the prepared gel plate. Then I printed the whole pattern on the cut paper and this is how the finished print is made.







W czasie kiedy baza kartki schła, przygotowałam dodatki do upiększenia kartki. Zdecydowałam się na kwiatowy motyw utworzony z zestawu stempli Magnolia 1. Kwiaty postemplowałam czarnym tuszem Memento i pokolorowałam je tuszami Distress Ink w odcieniu różu i zieleni.

During the time when the base of the card was drying, I prepared accessories to decorate the card. I decided on a floral motif created from a set 1 of Magnolia stamps. The flowers were stamped with black Memento ink and coloured with Distress Inks in a shade of pink and green.



Całość, jak zawsze, zamontowałam na kraftowej bazie, dodałam kontrastowy żółty papier oraz napis. Dla podkreślenia uroku bukietu, dodałam kwiatom odrobinę błysku brokatem w płynie.

I gotowe!

Everything, as always, I mounted on the craft base, added contrasting yellow paper and an inscription. To add up a charm to the bouquet, I put a bit of sparkle to the flowers by liquid glitter.

And it's ready!





W pracy użyłam:

In tutorial I have used:


 




Mam nadzieję, że odważycie się i sami spróbujecie zabawy z mono drukami.
Miłego i twórczego dnia!

I hope you dare and try playing with mono prints
Have a lovely and creative day!








1 komentarz:

  1. Ależ się cieszę z odkrycia, że to cudne serce jest wasze. :-)
    Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...