niedziela, 5 maja 2019

Drewniana szkatułka w prezencie


Moja pastelowa szkatułka wykonana metodą decoupage 
będzie stanowiła pudełko na kartkę komunijną.
Będzie upominkiem, który na długo zostanie z młodą Julią.
Jasne, dziewczęce kolory oraz pastelowy, 
piękny motyl potrzebowały delikatnych akcentów.
Wykorzystałam tutaj dwa szablony Agaterii 
wianuszek we wnętrzu pudełka oraz koraliki na wieczku.
Całość uzupełniłam tekturkowymi ornamentami i metalowymi dodatkami.
Mam nadzieję, że taki prezent skradnie serce Julii.
Dobrego tygodnia !

Wooden box as a gift
This pastel, decoupage box will be a packaging for a communion card.
It will be a gift that will stay with young Julia for a long time.
Bright, girlish colors and a pastel, 
beautiful butterfly needed delicate touches.
I used two Agateria’s stencils here 
- a wreath in the interior of the box and dots on the lid.
The whole was completed with cardboard ornaments and metal accessories.
I hope that this romantic gift will steal Julia's heart.
Have a good week !




  Użyłam / I used:

          




3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...