czwartek, 27 czerwca 2019

Rocznica ślubu // Wedding anniversary

Witajcie,

Dzisiaj chciałam pokazać Wam, kartkę którą zrobiłam na 46 rocznicę ślubu moich teściów. Do zrobienia kartki wykorzystałam fantastyczną maskę arabeskę. Za pomoca gel medium zmieszanego z pudrem do embossingu zrobiłam delikatne tło na papierze. Dodałam kwiaty oraz listki z wykrojnika gałązki. Na koniec dodałam tekturkowe elementy z małego wianka, rozcinając elementy i dodając je wokół kwiatów.

HI All!

Today I'd like to share with you with card I made to celebrate Wedding anniversary of my parents in law. First I used mask: mask, I mixed gel medium with white embossing powder and created extra background on my paper. I added flowers and leaves from leaves die. In the end I added chipboard wreath, but I cut it into pieces and placed around my flowers.


Wykorzystałam / I used:

Miłego dnia! Have a nice day!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...