czwartek, 25 kwietnia 2024

Wiosenne ATC z krokusami

 Wiosna niby już nadeszła ale jak to bywa kwiecień plecień i płata nam figle. 
Z tej tęsknoty za przyjściem wiosny już na dobre powstały 
wiosenne ATC z krokusami.
Zaczęłam od przygotowania tła - użyłam do tego tuszy oxide, najpierw pokolorowałam całość, a następnie przez maskę koniczyna marokańska mała naniosłam tym samym tuszem wzór i pochlapałam wodą by zyskać ciekawszy efekt.
Kolejnym krokiem było odbicie stempla polimerowego BACKROUND HS 0603 na każdym tle. 





Głównym elementem moich ATC są wiosnenne kwiaty,
do wykonania których użyłam stempla krokusy. Odbitki pokolorowałam markerami i wycięłam oraz przykleiłam na dystansie. 
Dodałam poszarpany zielony papier imitujący trawę oraz wycinankowe
napisy z zestawu napisów do ATC 1. 
Na koniec obrysowałam atc-aki by zamknąć projekt
i nakleiłam na czarne tło. 

Użyte produkty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...