sobota, 21 września 2024

Jesienna zakładka

 Witajcie 🤗 Powoli zbliża się jesienny czas, sprzyjający częstszemu sięganiu po kocyk, książkę i kubek ciepłej aromatycznej herbaty. A ja tradycyjnie o tej porze przygotowuję zakładki do książek i obdarowuję nimi moich bliskich. Oto jedna z nich:

Kolejne warstwy zakładki wycięłam wykrojnikami z papieru scrapowego i kartonu kratowego. Wierzchnią warstwę ozdobiłam stemplem "Pismo w pionie". Następnie przy pomocy kawałka sztywnej folii na arkusz papieru akwarelowego naniosłam różne kolory tuszów Distress, uzyskując akwarelowy efekt. Na tak przygotowanym papierze tuszem do embossingu odbiłam listkowe stempelki i pokryłam je miedzianym pudrem do embossingu. Następnie listki wycięłam i ułożyłam na zakładce. Wystające fragmenty odcięłam. Z boku dołączyłam napis z "Zestawu napisów do ATC" - które jak widać świetnie nadają się nie tylko do ATC😉 Gotową zakładkę ozdobiłam gnieciuszkowymi wstążkami i sznureczkami.






Do tej pracy użyłam następujących produktów:

Pozdrawiam serdecznie ❤️ 
Ania-Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...