niedziela, 28 sierpnia 2011

Zielony tag



Jako pierwsza spośród projektantek witam Was na naszym blogu! Razem z resztą Dream Teamu będę starała się zainspirować Was do korzystania z naszych stempli :)

As the first of the DT I welcome you to our blog!  Along with the other  DT girls I will try to inspire all of you so that you will use our stamps :)



Zacznijmy od przedstawienia się:

Let's start with introducing myself :

Na imię mam Agnieszka, w sieci znana jako Fejferek. Scrapbooking odkryłam 3 lata temu szukając inspiracji na album pamiątkowy dla syna. Albumu co prawda jeszcze nie zrobiłam, ale wsiąkłam na dobre i od tamtego dnia dzielę swój wolny czas między rodzinę, haft krzyżykowy i scrapbooking. Najbardziej lubię ozdabiać przedmioty i robić kartki okolicznościowe.

My name is Agnes, known as Fejferek on the web . I discovered scrapbooking 3 years ago when I was looking for inspiration for an album i planned to do for my son. I haven't even started the album yet, but I'm into scrapbooking for good and since that day i divide my free time between my family, cross stitch and scrapbooking. The things I like the most is altering items and making cards.


Postanowiłam traktować przygodę w tym DT jako okazję do ćwiczeń, postaram się więc robić coś innego niż standardowe kartki. Pierwszą formą po jaką sięgnęłam jest tag.

I have decided to treat this DT as an opportunity to practice so I will  hopefully make something else than standard cards. The first i chose to practice is a tag.

Na początku odbiłam stempel rozetka za pomocą bezbarwnego tuszu do embossingu i użyłam bezbarwnego pudru, żeby nie zakrywać koloru bazy. Następnie nałożyłam zielone media żeby wydobyć wyembosowany stempel. Na koniec odbiłam stempel jeszcze raz w prawym górnym rogu za pomocą jasnobrązowego tuszu i przeszłam do ozdabiania. Nie użyłam wielu dodatków, żeby nie zasłaniać zbytnio tła.

I started with stamping the rosette stamp with clear embossing ink and then I used clear embossing powder, so that the color of the tags base is unchanged. After that I used green media to bring out the embossed image. Then I stamped the rosette again, this time with a light brown ink in the upper right corner. When I was done I added some embellishments. I used only a few, because I didn't want to cover the  background.






Cały tag się błyszczy i przyciąga wzrok...

The whole tag is shiny and catches the eye... 




ale piękna rozetka absorbuje jeszcze bardziej!
but the beautiful rosette is even more absorbing! 






Do usłyszenia za tydzień!
See you next Sunday!

4 komentarze:

  1. fajna praca, mam pytanie czy tłumaczenie na angielski jest automatyczne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam zielony, a rozetka mnie urzekła, jest prześliczna. Nie mam drygu do papieru i brak mi swobody w doborze materiałów, tym bardziej podziwiam takie prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny tag:) a kolorki jak najbardziej moje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna rozetka i śliczny odcień zieleni!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...