środa, 14 września 2011

Winietka/ Vignette

Dziś, jednorazowo, zastępuję Katioczkę i mam dla was kolejną świeżutką inspirację.

Today, this one time only, I'm replacing Katioczka and I have another inspiration for you.


Moje plany na weekend obejmują zorganizowanie nasiadówy z przyjaciółmi. To chyba piętnaste spotkanie w tym roku, postanowiłam więc trochę urozmaicić standardowy (czyt. nudny) szablon spotkania i zadbać o odpowiednie dekoracje na stole :) Jednym z elementów dekoracji jest prosta winietka, na której użyłam stempla ramki. Odbity czarnym tuszem stempel wycięłam z papieru i potuszowałam delikatnie brzegi, żeby złagodzić kontrast między białą kartką a kolorowym tłem. Po przyklejeniu odbitki do bazy winietki ożywiłam stempel dodając akcent kolorystyczny zielonymi i czerwonymi sticklesami i na bazie dodałam kilka kropeczek w każdym z kolorów, żeby jeden i drugi element stworzyły całość.

My weekend plans include organizing a house party for my friends. It's like the fifteenth meeting with them this year, so I decided to "spice" the standard (dull) meeting template a little bit and prepare some table decorations. One of the decoration elements is a simple vignette, and I used a frame stamp to prepare it. I stamped the image with black ink, and after cutting it I inked the edge gently to soften the contrast between the white card and the colorful background. I glued the imprint to the vignette base and added a bit of life to it by decorating some elements with green and red stickles. I also added a few red and green dots on the base to bind the elements.

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...