piątek, 4 maja 2018

Stemplowane przeszycia

Cześć!
Moja dzisiejsza inspiracja to różowa ukwiecona kartka. Wykonałam ją z różowego papieru z kolekcji Magic Dreams. W centrum znajduje się tekturkowa ramka.

Hello!
My inspiration for today is a pink blooming card. I made it using a paper from the Magic Dreams collection.



Przeszycia na kartce nastemplowałam przezroczystem tuszem i zembossowałam na gorąco przy pomocy białego pudru do embossingu.

I stamped the stitches using with clear embossing ink, then I embossed them with the white embossing powder.




Wnętrze kartki ozdobiłam pięknym stemplem z magnoliami.
I stamped the beautiful magnolias inside.


Miłego dnia!

Thank you for stopping by.
Have a nice day!.


Klaudia

Wykorzystałam / I used:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...