wtorek, 27 listopada 2018

ELEGANCKO ZE ŚNIEŻYNKĄ

Witajcie Kochani:),
Hi Everyone:),

Dziś przygotowałam dla Was kartkę z tekturkową śnieżynką 3D,
 którą najpierw troszkę podmalowałam białą farbką, 
a następnie umieściłam w wyciętym kole w panelu kartki, 
pod spodem umieściłam napis Do siego Roku! 
Kartka dość prosta, ale bardzo elegancka, 
mam nadzieję, że Wam się spodoba.


Today I prepared for you a card with a 3D clipboard snowflake
which I applied, a little bit of white paint first, 
and then put in, a cut circle in the panel of paper. 
Underneath I put an inscription Do siego Roku! 
The card is quite simple, but very elegant.
I hope you like it.













Użyłam:
I used:


oraz 


Pozdrawiam cieplutko:)
Warm hugs:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...