czwartek, 11 lipca 2019

Kartka ślubna // Wedding card

Dzień dobry!

Lato to nie tylko wakacje dla uczniów ale także gorący okres ślubny. Przychodzę dzisiaj do Was z kartką właśnie na taką okazję. Wykorzystałam jedną z najnowszych kolekcji Lemoncraft Next to me, która kolorystycznie idealnie nadaje się na kartki ślubne oraz Agateriową tekturkę serce ażur. Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów i listków z wykrojnika gałązka. Do zrobienia napisu wykorzystałam stempel Młodej Parze, który wyembosowałam oliwkowym pudrem do embossingu. Na koniec dodałam kilka perełek i motylków.

Hi All!

Summer is not only for kids but it's popular for wedding. Today I would like to show you card created for that occasion. I have used one of the newest collection from Lemoncraft "Next to me" and heart chipboard from our shop serce ażur. Of course I have flowers and leaves from die branch die. I also used one of our stamps Młodej Parze, which was embossed with olive embossing powder. In the end I added few pearls and butterflies.

Wykorzystałam / I used:



Miłego dnia! Have a nice day!



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...