wtorek, 30 lipca 2019

Motylem jestem // Butterfly

Witam,

Lipiec to w Agateria Craft dla kreatywnych miesiąc z produktami HDF a także piekna współpraca z firmą Lemoncraft. Dlatego dzisiaj chciałam Wam pokazać co wykonałam z połączenia produktów z tych dwóch firm. 

Zaczełam od bazy motyl mały, którą pomalowałam białą farbą, na nią przez maskę arabeska nałożyłam pastę modelującą. Gdy wszystko wyschło użyłam różowej mgiełki żeby zabarwić całą bazę, a brzegi potuszowałam delikatnie tuszem w odcieniu vintage pink. Z najnowszej kolekcji Lemoncraft - Next to me wycięłam kwiatowego taga i mnóstwo motylków. Ułożyłam moją kompozycję z wyciętych elementów z papierów i dodałam pod spód po kilka kwiatów hortensji

Hi All,

Agateria Craft dla kreatywnych in July promotes products from our HDF section, also we support Lemoncraft company, where you can purchase beautiful scrapbooking papers. Today I'd like to show you what I prepared using products from both of them.

I started with hdf base small butterfly, I covered it with white paint, next using mask: morrocan mask I used modeling paste. When it was dry I used pink spray cover my base and inked edged with vintage pink ink. Using one of the newest collection from Lemoncraft - Next to me I cut tag and lots of butterflies. I placed all my paper elements together and decided to add few flowers around using stamp hortensja



Wykorzystałam / I used:
https://sklep.agateria.pl/pl/kwiaty/714-hortensje-5902557824076.html?search_query=Hortensje&results=1


Miłego dnia! Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...