poniedziałek, 9 września 2019

Świąteczna

Witam wszystkich!

Ja wiem, że mamy dopiero początek września a my już tu Was inspirujemy pracami świątecznymi. Kiedyś też tak myślałam, ale jednak pracując na etacie ciężko jest znaleźć dużo wolnego czasu na przełomie listopada/grudnia. Ja pomału zaczynam już przygotowywać się do tworzenia prezentów dla najbliższych.

HI All!

You may be surprise with numbers of Xmas inspirations as it's only start of September. Time flies and it can be not enough time in November/December to prepare all hand made gifts. 


Dziś przychodzę do Was z prostą kartką, do zrobienia której wykorzystałam tekturkę wianek (niestety nie jest w tej chwili dostępna w sklepie, ale macie do wyboru mnóstwo innych pięknych tekturek lub maskę wianek). Wykorzystałam także papiery od Lemoncraft kolekcja "Christmas Carols", trochę świątecznych listków i dodatków oraz kwiatka poinsecji.

Today I would like to show you card I prepared using one of Agateria's chipboards. Unfortunately it's not in our shop at this moment, but you have great choice of chipboards and stamps: Xmas chipboards. I used Lemoncraft collection: "Christmas Carols", and some leaves, branches and of course poinsettia flower.


Wykorzystałam / I used:

Miłego dnia / Have a nice day



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...