czwartek, 28 listopada 2019

Świąteczne marzenia

Witajcie, tym razem postanowiłam zainspirować was świątecznym łapaczem snów w stylu eco. W ty celu wykorzystałam bazę hdf w ksztacie okręgu z wkomponowanym napisem Wesołych Świąt. Przyozdobiłam go konopnym sznurkiem, jutową wstążką,  poinsecjami z foamiranu, wycinankami, szyszkami i suszoną mandarynką. Napis pomalowałam na czerwono farbą akrylową a litery dodatkowo ozdobiłam pastą śniegową.

Hello, this time I decided to inspire you with an eco-style Christmas dream catcher. I used the hdf base in the shape of a circle with the inscription Merry Christmas. I decorated it with hemp string, jute ribbon, foamed poinsettias, cutouts, cones and dried tangerine. I painted the inscription red with acrylic paint and decorated the letters with snow paste.






Użyłam / I used:





Uściski :)
Hugs :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...