niedziela, 19 stycznia 2020

Mechaniczny motyl

Wiosenna pogoda tej zimy sprawiła, że wzięłam do ręki bazę hdf autorstwa Agaterii w pięknym kształcie motyla. Od początku miałam pomysł by to delikatne żyjątko przewrotnie ozdobić stampunkowymi trybami, które lekko nadgryzła rdza. Skrzydła pomalowałam metalicznymi farbami Starwax. nierówności wydobyłam pastą pozłotniczą firmy Renesans i ozdobiłam niebieskimi kryształkami. 

The spring weather this winter made me pick up the hdf base by Agateria in a beautiful butterfly shape. From the beginning, I had the idea to decorate this delicate being in a perverse way with stamping modes, which were slightly bitten by rust. I painted the wings with metallic Starwax paints. I drew unevenness with Renesans gilding paste and decorated with blue crystals.






To make this butterfly I used:


Mam nadzieję, że mój motyl się Wam spodobał :) moje prace możecie znaleźć w sieci:
I hope you liked my butterfly :) You can find my work on Fb and Insta:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...