poniedziałek, 6 stycznia 2020

Różane wspomnienia

Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia mojego łapacza snów, który powstał na obręczy z napisem "memories", na którą nałożyłam pastę piaskową, po jej wyschnięciu przemalowałam obręcz  farbą akrylową i pastą woskową w kolorze starego srebra. Ozdobiłam go kwiatami i liśćmi z foamiranu, które pokolorowałam tuszami oraz wyciskami z foremki, wstążkami, koronkami i piórkami przytwierdzonymi do żyłki. 

Today I invite you to see my dream catcher, which was made on the rim with the inscription "memories", on which I applied sand paste, after drying it I painted the rim with acrylic paint and wax paste in the color of old silver. I decorated it with flowers and leaves made of foamiran, which I colored with inks, I also added  moulds, ribbons, laces and feathers attached to the fishing line.




Wykorzystałam:
I used:


Pozdrawiam serdecznie :)
Best wishes :)


więcej moich prac znajdziecie:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...