wtorek, 24 marca 2020

Rodzina w amarantach

Dzień dobry kochani, 
dziś przychodzę do Was z żywiołowym i wesołym projektem.
Odkąd wprowadziliśmy do Agateria Craft wyroby z HDF,  mam wielką ochotę tworzyć.
Doczekałam się też drukarki selfie, dzięki czemu w każdej chwili mogę wydrukować zdjęcie do mojego projektu.
Tu widzicie blejtram zrobiony na okrągłej bazie 30cm a głównym elementem jest zdjęcie mojej Rodzinki oprawione w piękną ramkę z HDF - RAMKA OZDOBNA ŚREDNIA1.
Kolorystykę dobrałam do bluzki mojej Córki. I użyłam mgiełek.
Dzięki wyraźnemu kolorowi bardzo dobrze widać wzór maski - MASKA WIOSENNA.

---------------------------------------------------------------------------------------

Hi guys,
Today I'm going to show you happy project.
Since we have entered to Agateria Craft - HDF, I feel like creating.
Finally I have selfie printer and I'm lucky because in every moment I can print photo to my project.
Here you can see layout which I did on a round 30 cm base and main element is photo of my family framed in beautiful HDF frame - MEDIUM DECORATE FRAME.
Colors choose to my daughter's top. And I used mists.
Stencil pattern - SPRING STENCIL can be seen very well because of cleare color.








W pracy użyłam:




Pozdrawiam Was serdecznie
Agata





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...