piątek, 20 marca 2020

Sielska Wielkanoc w rustykalnym stylu

Wielkanoc już wkrótce, w ramach przygotowań zrobiłam zawieszki w rustykalnym stylu, które zawisną w moim kuchennym oknie.  Wykorzystałam owalną małą bazę z hdf, którą ozdobiłam papierem soft, serwetką, koronką, wstążką i papierowymi różyczkami, na odwrocie znajdziecie stempel wielkanocny czyli gniazdko z jajkami.  Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu  :)

Easter soon, so  I have made pendants in a rustic style that will hang in my kitchen window. I used an oval small base made of hdf, which I decorated with soft paper,  napkin, lace, ribbon and paper roses, on the reverse you will find an Easter stamp - nest with eggs. I hope you will like it too :)







Do wykonania pracy wykorzystałam:
To make this project I used:






Moje prace możecie znaleźć tutaj:
You can find me here: 



Do zobaczenia wkrótce :)
See you soon :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...