wtorek, 13 kwietnia 2021

Mój pierwszy album :)

 Witajcie,

Chciałam mieć swój mini album na zdjęcia z wakacji i udało się :)! 

Było to dla mnie duże wyzwanie. Żeby było mi łatwiej, jako bazę albumowa użyłam ALBUM MINI. Sporo czasu zajęło mi oklejanie każdej ze stron albumu- nie sądziłam że może to tyle trwać... ;) Okładkę zrobiłam w stylu leśnym  wykorzystując jeden z napisów  z zestawu wakacyjnych haseł. Bardzo lubię spędzać czas w lesie, w górach i robiąc pikniki dlatego większość stron jest w tym klimacie. Znalazła się również strona "plażowa" z WAKACYJNYMI NAPISAMI.

Nie miałam kółek aby spiąć album. Z pomocą przyszedł mój Tata i zrobił nity. Ja dodałam wstążki.









 Materiały Agaterii:

- album mini



- wakacyjne hasła



- wakacyjne napisy




Pozdrawiam 

Zosia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...