niedziela, 25 kwietnia 2021

Ślubne pudełko | Scrapczak

 Witajcie! Dziś mam dla Was coś zupełnie innego, niż przygotowywałam dla Was zazwyczaj. Przygotowałam dla Was tutorial na kreatywny prezent ślubny.

Gdy wzięłam do ręki HDF z napisem "Panna młoda" chwilę się zastanawiałam, jak ją wykorzystać. Mogłam ją lekko pomalować, albo nawet zostawić bez malowania, dowiązać wstążki i byłaby piękna ozdoba na siedzenie panny młodej. Jeszcze opleść ją dodatkowo bluszczem wzdłuż obręczy. Ale pomyślałam, że nie jest to w sumie nic odkrywczego. I wtedy spojrzałam na leżące obok pudełko...

Tak powstał pomysł, by przygotować kreatywny prezent dla panny młodej - pudełko na pamiątki ślubne lub małe prezenciki - pomyślcie tylko co ono może pomieścić! Ogranicza nas tylko wyobraźnia. A takie ręcznie zrobione pudełko od serca na pewno zachwyci. To zapraszam na tutorial na kanał Agaterii na Youtube. Znajdziecie go tutaj > klik











Do przygotowania pudełka użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...