niedziela, 20 listopada 2011

Prototyp

Witam serdecznie w kolejna niedzielę! 
Pomału zaczynam myśleć o oprawie tegorocznych świąt. Na początek postanowiłam poeksperymentować z zestawem ozdób świątecznych i zrobić przywieszki do prezentów. Dziś tylko jeden ze wzorów ;)
Zaczęłam od wycięcia rozkładanych baz bilecików, potem odbiłam stempelki kokardka i gałązki ostrokrzewu na czerwonym i zielonym brystolu i przez kilkadziesiąt minut wycinałam pracowicie listki ostrokrzewu ;) Uważam, że efekt jest wart poświęconego mu czasu :) 


A teraz obiecane losowanie zawieszki świątecznej :)

Zgłosiło się 5 osób, więc poprosiłam o pomoc Pana Randoma...


Uploaded with ImageShack.us


Szczęściarą była Ajec :) Proszę o kontakt na maila fejferek@gmail.com.

Pozdrawiam i do usłyszenia za tydzień!
Image Hosted by ImageShack.us 

5 komentarzy:

  1. Warto było, bo efekt jest zachwycający :) Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zawieszka :) Zdecydowanie efekt jest wart poświęconego mu czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda że przegapiłam to cudeńko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Podziwiam za wycinanie, ja po 5 prostych listkach mam dosc. Ale wyszlo rewelacyjnie, taki bilecik widzialby mi sie tez jako glowny element kartki.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...