piątek, 4 listopada 2011

Zakładam

Okazuje się, że wciąż sporo osób lubi mieć coś ładnego, żeby zaznaczyć miejsce w książce. A ja lubię robić zakładki, bo stanowią sympatyczny upominek zwłaszcza w komplecie z pasującą stylistycznie kartką. Bardzo mnie więc ucieszyło, że w Agaterii pojawiły się napisy idealne do wykorzystania w tym celu.
Zrobiłam dwie zakładki, a kolejne dwie pokażę w najbliższym czasie. W obu wykorzystałam stempel "Tu czytam".
Pierwsza zakładka miała stanowić parę z tą kartką, stąd też motyw balonów i takie same papiery, druga jest narożnikowa - pierwszy raz pokusiłam się o użycie tej formy i muszę przyznać, że robi się ją bardzo szybko i przyjemnie.



Przypominam o jesiennym wyzwaniu Agaterii zapraszam do zabawy - nagroda czeka :)

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...