piątek, 25 listopada 2011

Kartka teleskopowa

Na pierwszy rzut oka to niewielka okrągła karteczka....

ale już po chwili...


ukazują się nam ukryte warstwy...


i... taa daam... kartka teleskopowa w całej okazałości :)
Już dawno trafiłam na ten tutorial w sieci, ale dopiero teraz przyszła pora na jego wykorzystanie. Ten model kartki jest bardzo łatwy do wykonania, a zarazem bardzo efektowny.
Użyłam dwóch świątecznych stempli z Agaterii - okrągłego napisu oraz Mikołaja. Pamiętajcie o wyzwaniu na blogu Agaterii? - nagroda czeka :)


6 komentarzy:

  1. wow! świetny pomysł i jak zawsze piękne staranne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba i ja muszę wreszcie zabrać się za taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna , muszę tez coś takiego poczynić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłam, bardzo szybko się robi i podoba mi się efekt końcowy :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna, :) Świetne kolory i pomysł rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...