czwartek, 6 października 2016

KSIĘGA GOŚCI

Witajcie.
W ramach dzisiejszej inspiracji chcę Wam przedstawić prostą Księgę Gości wykonaną z naszych tekturowych wycinanek.
Główną część stanowi podklejona na złotym tle odwrócona nowa ramka z peoniami 2
w środek której wkomponowałam tekturowy napis KSIĘGA GOŚCI
Całość delikatnie pomalowałam białą farbą i opruszyłam mieniącym się brokatem.



 Aby wyeksponować motyw  ramki dodatkowo  podkleiłam ją na różowo i przyozdobiłam prostą a zarazem delikatną kompozycją kwiatową, przekładaną kawałkami gazy.



W prawym dolnym rogu wraz z dekoracyjnym motywem umieściłam wycinankową Parę Młodą  przypruszoną mieniącym się brokatem.



Dopełniłam wstążką, taśmą ozdobną oraz kilkoma perełkami.
 A oto efekt końcowy.
Jak Wam się podoba?



Materiały:


Miłego dnia!
Bożena/BBart



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...