czwartek, 20 października 2016

MAGIC DREAMS 5- kopertówka +mini kurs


Witam serdecznie.Czas na kolejną inspirację z najnowszej kolekcji MAGIC DREAMS.
Gdy tylko zobaczyłam tę koronkowo-szarą stronę od razu pomyślałam, że idealnie nadaje się na kopertówkę z opaską.
 Do tego można ją wykonać prosto i szybko! Wystarczy tylko przyciąć do odpowiednich wymiarów, zbigować wzdłuż gotowych już linii (!), a z odciętego kawałka przygotować i ozdobić opaskę.
Co Wy na to?







 Przygotowałam również dla Was mini-kursik.

Potrzebujemy:
Papier Magic Dreams 5
coś do zigowania (dłutko, bigownica)
do ozdobienia opaski:
-kwiaty
-gaza
-wycięte listki z paska 3
-motylek wycięty z paska 1
-tekturowy napis
-gałązki oliwne
-dekoracyjną taśmę ozdobną

Odcinamy  szerszy pasek , w moim przypadku 21.5 cm  i zginamy wzdłuż linii ,które przygotowała nam Klaudia. Dolną część ozdabiamy taśmą dekoracyjną. Mniejszy kawałek posłuży nam jako opaska,ważne by ją zbigować o 2 mm szerzej z każdej strony, aby objęła nam naszą kopertówkę.




Teraz pozostaje nam najprzyjemniejsza część- ozdabianie  owej opaski.
Ja na warstwie wyciętych listków, lekko pobielonych farbą,tekturowych gałązek oliwnych oraz gazy umieściłam kwiaty. W górnym rogu dodałam tekturowego motylka a na dole napis. Całość wypełniłam kilkoma perełkami i kryształkami.
Opaska gotowa! Wystarczy wsunąć na kopertówkę .


Mam nadzieję ,że przypadł Wam do gustu mój pomysł na szybką i prostą kapertówkę!
Zatem do dzieła! Chętnie zobaczę Wasze prace, również kopertówki wykonane wg. mojego mini-kursu na naszej fb stronce Tworzymy z Agaterią. Tam też wybieramy Fana Miesiąca.Zapraszam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...