środa, 12 października 2016

MAGIC DREAMS 1- ZIMOWO


Witam.
  W ramach mojej dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was zimową pracę z najnowszej kolekcji MAGIC DREAMS 1
Wykorzystałam obie strony tego arkusza.
Brzegi kartki pomalowałam białą farbą by nadać pracy zimowego charakteru.
Nie obyło się bez chlapań białą farbą oraz naturalnych elementów.




 W głównej części kompozycji umieściłam elementy do wycięcia w postaci ślicznego ptaszka i motywów roślinnych  z PASKA 2
  i PASKA 1 





W kompozycji umieściłam również zimowe gałązki z tego zestawu stempli








 Materiały:



 Jak Wam się podoba taka zimowa kompozycja?
Do zobaczenia za tydzień.
Przedstawię kolejną odsłonę naszej najnowszej kolekcji MAGIC DREAMS


Pozdrawiam BBart.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...