niedziela, 14 maja 2017

Na komunię i na chrzest

Witajcie :)
Dziś chcę Wam pokazać dwie podobne kartki - jedna z okazji chrztu św., druga to pamiątka komunijna. Obie wykonałam z błękitnego arkusza kolekcji papierów Magic Dreams. Papiery te mają przejścia tonalne, dzięki czemu świetnie nadają się do robienia prac z tłem wycinanym ażurowymi wykrojnikami, w których jedna warstwa miejscami widoczna jest spod drugiej.
Kartkę komunijną ozdobiłam kwiatami i tekturkowymi narożnikami.



W kartce na chrzest wykorzystałam ponadto tekturkowy krzyżyk. Tutaj wszystkie tekturki zembossowałam na gorąco białym pudrem do embossingu.



Pozdrawiam Was ciepło i życzę słonecznej niedzieli :)
Klaudia

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...