piątek, 5 maja 2017

Tutorial na komunijne tło

Witam Was ciepło

Dziś chce Wam pokazać krótki kurs na wykonanie tła.
Nie wiem czy istanieją papiery "typowo komunijne" - ja takich nie mam, wobec tego sama postanowiłam je sobie stworzyć.
Delikatne - skromne - można je uzyć odpowiednio dla chłopców i dziewczynek. 
Wystarczy tylko maska i pigmentowy tusz.

Na delikatne kartki komunijne pasta strukturalna jest "za ciężka" jak dla mnie. 
To takie tło, ktore powinno być jakby przezroczyste, jakby w tle - a nie na pierwszym planie.

Taki efekt można uzyskać za pomocą białego tuszu pigmentowego - który nie rozcieramy, nie rozmazujemy, tylko tapujemy. Ja najlepiej lubie to robić gąbeczkami nakładanymi na palec.

Ja zrobiłam wersję kartki komunijnej dla chłopca i dla dziewczynki. Przyznaję że ciemniejszy- bardziej jednobarwny papier daje lepsze efekty.


Potrzebujemy 
papier
gąbeczkę
biały tusz pigmentowy
maskę - u mnie komunijna



Wycinam papier do potrzebnego rozmiaru.



Tapujemy - nabieramy  tusz na gąbkę - nadmiar usuwamy na jakimś niepotrzebnym papierze. Tapujemy ruchami - góra - dół.
Wzory z maski nie muszą być położone na srodku - ułozenie maski tylko cześciowo na papierze nada jej bardziej naturalny charakter.






i co myślicie ? :) 

Poniżej mam dla Was gotowe kartki, z wykorzystaniem zrobionego tła.





Potrzebne materiały:

  

 



Pozdrawiam ciepło
ilona


4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...