wtorek, 5 marca 2019

Aniołeczek

Zainspirowana nowościami Agaterii, przygotowałam dla Was kolejną inspirację. Tym razem tematem są chrzciny. Głównym motywem i powodem tematyki jest przeuroczy stempelkowy aniołek, którego pokolorowałam tuszami Distress. Do niego dobrałam elegancki napis, a wszystko przybrałam białym wianuszkiem oraz listkami wyciętymi wykrojnikami. Dodałam trochę sizalowych niteczek oraz pół-perełek i praca gotowa :)

Inspired by the new realises of Agateria, I have prepared another inspiration for you. This time the theme is christening. The main motif and reason behind the subject is the charming angel stamp, which I coloured with Distress inks. I chose the elegant sentence for it and I put it all on with a white wreath and leaves cut out with dies. I added some sisal threads and semi-pearls and the work got ready :)






W pracy użyłam:

I have used:





Mam nadzieję, że moja praca przypadła Wam do gustu :)
I hope you liked my proposition for you :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...