czwartek, 21 marca 2019

Kartka urodzinowa i zaproszenia

Cześć!
Na dziś przygotowałam dwie prace. Pierwsza, to kartka urodzinowa z wiankiem. Wianek nastemplowałam i zembossowałam na gorąco wykorzystując oliwkowy puder do embossingu. Następnie wycięłam go używając wykrojnika - wianka. Narożniki kartki ozdobiłam przy pomocy maski oraz pasty modelującej. Użyłam też stempelka z zestawu napisów na różne okazje.

Hi everyone!
Today I'd like to share with you two works. The first one is a birthday card with a wreath. I stamped the wreath and embossed it with olive embossing powder. Then I cut it using the wreath die. I decorated the corners of my card using a stencil and modeling paste. I also used a stamp from the sentiments set.






Druga praca to zaproszenia na komunię mojego synka. Wykorzystałam tu tekturki hostie oraz stempelek z cytatem.

I also made the first communion invitations for my son. I used the host chipboard and the sentiment stamp.




Wykorzystałam: / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...