sobota, 9 marca 2019

Wielkanocny ptaszek na gałązce

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was wielkanocną kartkę w wiosennych kolorach. Główną ozdobą jest tu ptaszek na gałązce, do wykonania którego użyłam stempla od Agaterii. Stempel pokolorowałam markerami alkoholowymi. Pod kompozycją kwiatową dodałam także napis ze stempla "Pełnych radości Świąt Wielkiej Nocy". A wszystko to wykonałam na bazie ze sklepu "Rzeczy z papieru". Zapraszam do oglądania!

Hey!
Today I have for you an Easter card in spring colors. The main ornament here is a bird on a twig, for which I used a stamp from Agateria. The stamp was colored with alcohol markers. Under the floral composition I also added the stamp: "Pełnych radości Świąt Wielkiej Nocy." And all this I made on the base from the shop "Rzeczy z papieru". I invite you to watching!





Użyłam:
I used:
Ptaszek na gałązce 
Pełnych radości Świąt Wielkiej Nocy
Pasek 3 z kolekcji Magic Dreams  

Pozdrawiam,
Minia:)
http://maniemini.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...