wtorek, 27 sierpnia 2019

Podstawka na prac

Cześć,
Dziś prezentuję Wam stojak na prace z HDF, z Agaterii, 
zdobiony w modne wzory kwiatowe.
Bardzo lubię nasycone kolory w połączeniu 
z kontrastowym tłem i miedzią lub złotem.
Na czarnym papierze, stemplowałam 
i embossingowałam wzór.
Malowałam go farbami akrylowymi. 

Hi,
Today I bring you an HDF card stand from Agateria,
Decorated with fashionable flower patterns.
I really like saturated colors combined 
with contrasting background and copper/gold.
I've embossed the pattern on black paper 
and coloured it with acryllic paint.





Pudełeczko wykonałam do znanej już kartki,
jako że zbliża się czas wręczenia należało ją ładnie
i bezpiecznie zapakować.

Now the card you know from earlier has a box to go
along with it. The time to proffer it to the addressee is coming close,
so it needs a tidy and secure packaging.



Used











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...