sobota, 10 sierpnia 2019

Wakacyjna rozgwiazda

Cześć,

Wakacje już na półmetku a ja dzisiaj przychodzę do Was z Agateriową rozgwiazdą, uwielbiam morze i plażę i chciałam zrobić coś co by mi to morze przybliżyło. Za każdym razem biegnę zbierać "plażowe śmieci". Mam całkiem niezłą kolekcję muszelek, patyczków i innych drobiazgów. 

Moja rozgwiazdę najpierw pomalowałam na niebiesko, następnie użyłam pastę modelującą oraz maskę koraliki, trochę musiałam pokombinować bo maska nie zakrywa całej rozgwiazdy. Agateria właśnie wypuściła nowości a w nich maski w rozmiarach 30 x 30 cm, które będą idealne do dużych powierzchni.

Z agateriowych produktów wykorzystałam także ster z morskiego arkusza do wycinania a reszta moich ozdób to muszelki, patyczki, koraliki, trochę cekinów. Oczywiście użyłam też gazę i sznurek a na koniec dodałam trochę chlapnięć mgiełkami.

Hi All,

I would like to show you hdf starfish that I prepared. I love being at the seaside and on the beach. Everytime I'm going there I'm trying to collect some "treasures".

First I covered my starfish with paint, next using modelling paste and mask - beads with hearts I created my background. I also used seaside theme cut outs to cut my rudder. I used some of my treasures: shell, wooden sticks, beads, sequins. I also used tissue cloth, twine and in the end I add ed some splashes.



Wykorzystałam / I used:





Miłego weekendu! Have a nice weekend!



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...