poniedziałek, 16 grudnia 2019

Zaczytany dziadek :)

Na chwilę porzuciłam robienie bombek i świątecznych ozdób na rzecz małego prezentu z okazji Dnia Dziadka, który przecież już w styczniu :) Przedstawiam Wam męską zakładkę do książki w klimacie vintage. Nie znajdziecie tutaj kobiecych ozdobników, kwiatków ani błyskotek, jest za to mini notesik do sporządzania notatek w trakcie lektury, który umieściłam pod belly band. Mam nadzieję, że starszy pan będzie zadowolony z prezentu :)

For a moment I gave up making baubles and Christmas decorations on a small gift for Grandfather's Day, which already in January :) I present to you a male bookmark in a vintage style. You will not find here feminine ornaments, flowers or trinkets, but there is a mini notebook for taking notes while reading, which I placed under the belly band. I hope the older man will be happy with the gift :)





Do zrobienia zakładki wykorzystałam
To make this bookmark I used:






Mnie i moje rękodzieło znajdziecie:
you'll find me and my handicrafts:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...