poniedziałek, 25 stycznia 2021

Kartka nawet i bez okazji

 Cześć!

Dzień Babci oraz Dzień Dziadka już za nami, ale o naszych ukochanych trzeba przecież pamiętać nie tylko od święta. Dlatego mam dziś dla Was kolejną z babcinych kartek, idealną nawet i bez okazji.

Poniżej możecie zobaczyć, jak powstawała moja karteczka.

Hello!

Grandma's Day and Grandfather's Day are behind us, but we should remember about our loved ones on a daily bases. That is why today I have another grandma's cards for you, perfect even without any special occasion.

Tło kartki powstało poprzez sklejenie ze sobą dwóch kawałków papieru różniących się odrobinę rozmiarem. Brzegi papieru poszarpałam oraz przetarłam brązowym tuszem. Na wierzchnim arkuszu dodałam przy pomocy maski wzór, który potem posypałam brokatem.

The background of the card was created by sticking together two pieces of paper, slightly different in size. I torn the edges of the paper and rubbed it with brown ink. On the top sheet, I added a pattern with a stencil and then sprinkled it with glitter.



Budując kompozycję wykorzystałam piękne ażurowe tekturki, które po obsypałam brokatem wplotłam pomiędzy papierowe ozdoby.

When building the composition, I used beautiful delicate chipboard, which I sprinkled with glitter and added between paper decorations.


Po zbudowaniu kompozycji, przyklejeniu kwiatków i błyskotek, dodałam jeszcze delikatny napis, a całość ochlapałam białą farbą.

After building the composition, gluing flowers and trinkets, I added a delicate inscription and splashed the whole thing with white paint.




W zestawie wraz z bazą kartki od Rzeczy z Papieru znalazło się również pasujące pudełko, które również delikatnie ozdobiłam dodając pasującą tekturkę oraz wstążeczkę. 

The card base from Rzeczy z papieru comes along with a matching box, which I also delicately decorated by adding a little cardboard and ribbon.

Taki elegancki komplet zawsze warto mieć pod ręką i można go wręczyć przy wielu okazjach.

It is always worth having such an elegant set at hand, it can be given on many different occasions.

Użyłam / I used:



Miłego dnia!

Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...