sobota, 15 maja 2021

Kartka na Dzień Matki w pudełku 3D

 Witajcie,

Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami. To ostatni dzwonek na przygotowanie upominku dla naszych wspaniałych mam.


Dziś przygotowałam dla Was kwadratową kartkę w pudełku 3D.



Kartka ma rozmiar 14,5x 14,5 cm, natomiast pudełeczko ma 15x 15cm.


Jak widzicie niewiele potrzeba do stworzenia "puszystej" kartki. Do wykonania tego zestawu wykorzystałam 3 kartki papieru kraft 30x 30cm ( 2 na pudełko, 1 na bazę kartki); 1,5 arkusza papieru scrapowego 30x 30cm, 2 kartki ze starej książki, 1 arkusz kalki technicznej, nieco gazy i sizalu oraz tekturki i kwiatki 3D własnoręcznie przeze mnie robione.


Sposób wykonania tła kartki:

Po docięciu i "przeszyciu" kartek papieru scrapowego zaczęłam go przedzierać, a w puste miejsca podkładałam kartki ze starej książki. Następnie przy pomocy stempla z Happy Scrap nieco rozbieliłam tło i "scaliłam" kartki, aby przejście pomiędzy niby było łagodniejsze. 

Następnie na kalce technicznej zembossowałam stempel tło pismo ozdobne. Tak utworzone tło podarłam na mniejsze kawałki i nakleiłam na front kartki. Następnie na dystansie przykleiłam rameczkę ze stemplowanym napisem.

Zaczęłam budować kompozycję. 

Wykorzystałam oczywiście mój ulubiony wianek tekturkę,który zembossowałam białym pudrem do embossingu, a następnie porozcinałam. Podobnie zrobiłam z zestawem tekturkowych listków

Kompozycję uzupełniłam embossowanymi na kalce technicznej listkami z zestawu 2, z zestawu 3 oraz listkami  na gałązce.


Do środka również odbiłam stemplem sentencję na Dzień Matki.

Na wieczku pudełka natomiast wykorzystałam tekturkowy napis KOCHANEJ MAMIE, który również został zembossowany.

Na koniec chlapania i zestaw gotowy do wręczenia ;)

  Zapraszam do galerii:


















W pracy użyłam:








Pozdrawiam,

Wiola


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...