czwartek, 27 maja 2021

Lisek w stylu boho

Witajcie, dziś mam dla Was inspirację w tematyce dziecięcej. Zbliża się dzień dziecka, taka dekoracja do pokoju może być fajnym pomysłem na prezent. 

Hello, today I have inspiration for you on children's topics. Children's Day is coming, so such a room decoration can be a nice gift idea.





Jak widzicie wybrałam tym razem bazę liska HDF, jako że mam dwie córeczki pomyślałam że będzie to idealna dekoracja do ich pokoiku. Stąd też różowa kolorystyka i styl boho.

As you can see, this time I chose the HDF fox base, as I have two daughters, I thought it would be a perfect decoration for their room. Hence the pink colors and the boho style.






Przygotowałam dla Was również  film, więc jeśli jesteście ciekawi jak powstawał mój lisek zapraszam Was na nasz kanał na YT.

I have also prepared a movie for you, so if you are interested in how my fox was created, I invite you to our YT channel.


Produkty/ Products

 
  




Marta, Papierowe Agrafki








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...