środa, 29 września 2021

Organizer na koraliki

 

Hej Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowy organizer na półfabrykaty do tworzenia biżuterii. Gdy tylko zobaczyłam Agateriowy kalendarz adwentowy z hdf, wiedziałam jak go ozdobię. Całość okleiłam różnymi wzorami papieru ryżowego.

Hello!
Today I wanted to show you my new organizer for jewelry findings. As soon as I saw the Agateria Advent Calendar with HDF I knew how to decorate it. I covered the whole thing with various patterns of rice paper.


W środku dodałam trochę kolorów , aby rozciągnąć tło. Pod papier ryżowy przykleiłam matę magnetyczną, więc teraz mogę przyczepiać tam karteczki na magnes.
Inside, I added some color to stretch the background. I glued a magnetic mat under the rice paper, so now I can stick magnetically there.


Na dole znajduje się półeczka, na której mogę postawić słoiczki z koralikami lub położyć gotową biżuterię.
At the bottom there is a shelf on which I can put jars with beads or put ready-made jewelry.


Ilość szufladek i dwie półki (górna i dolna) dają mi wiele możliwości - rozmieszczenia moich przydasi. Gwiazdę na górze przykryłam ramką, a w środek wkleiłam papier ryżowy z kobietą.
The number of drawers and two shelves (upper and lower) give me many possibilities - arranging my shelves. I covered the star at the top with a frame, and in the middle I pasted rice paper with a woman.


Na górze przewiesiłam sznurek, na dodatkowe zapiski.
I hung a string on top for additional notes.


Jak Wam się podoba mój organizer?
Do you like my organizer?

Użyłam:
I used:


Pozdrawiam,
Cheers
Marta





2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...